Kırıkkale’nin Sulakyurt ilçesinde, belediye ekipleri park ve bahçelerin yanı sıra cadde ve sokaklardaki alanlara çiçek ve gül dikimine başladı. yapılan çalışma ilçe halkı tarafından beğeni ile karşılanırken, Belediye Başkanı Seyfettin Çetiner, ilçenin çevresinde çiçekler açacağını söyledi. Sulakyurt Belediyesinden yapılan açıklamada ise, “İlçemiz güzelleşmesi için park bahçe servisimizce çiçek ve gül dikimleri devam ediyor. Ekip arkadaşlarımıza çabalarından ötürü teşekkür ederiz” denildi.

Kırıkkale Belediyesi’nde yeni görevlendirme: Park ve Bahçeler Müdürlüğü’ne Niyazi Cilasun atandı
Kırıkkale Belediyesi’nde yeni görevlendirme: Park ve Bahçeler Müdürlüğü’ne Niyazi Cilasun atandı
İçeriği Görüntüle

Haber: Tuğçe Savaş

Muhabir: Tuğçe Savaş