Eskişehir’de jandarma ekiplerinin devriye faaliyeti sırasında yol kenarında yaralı halde bulduğu ve nesli tükenme tehlikesi altında olan atmaca, tedavi altına alındı.

Türkiye'nin orman nöbeti başladı: 2020 rakımdaki kulede 7/24 nöbet tutuluyor
Türkiye'nin orman nöbeti başladı: 2020 rakımdaki kulede 7/24 nöbet tutuluyor
İçeriği Görüntüle

Odunpazarı ilçesinde, Eskişehir İl Jandarma Komutanlığı’nın geçtiğimiz günlerde devriye faaliyeti esnasında, yol kenarında yaralı halde bir atmaca fark edildi. Jandarma tarafından bulunan ve ekip aracına alınan nesli tükenme tehlikesi altındaki yaralı atmaca, tedavi altına alınmak üzere Eskişehir Doğa Koruma ve Milli Parklar İl Müdürlüğü’ne teslim edildi.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı