Kırıkkale Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, “Tüm sporcularımız özverili performans göstererek pistin tozunu aldılar. Dereceye giren sporcularımızı tebrik ediyor, 22 Kasım’da Niğde’de yapılacak Kros Grup Yarışmaları’nda ilimizi temsil edecek sporcularımıza başarılar diliyoruz.” ifadeleri yer aldı. Yarışmalar sonunda dereceye giren atletler, Kırıkkale il karması olarak Niğde’de düzenlenecek grup müsabakalarında mücadele edecek.

Ahmet Önal, karne alan öğrencileri ağırladı
Ahmet Önal, karne alan öğrencileri ağırladı
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Burak Çalışkan