Balışeyh Belediye Başkanı Hilmi Şen, Balışeyh ilçesinin daha da güzelleşmesi adına ilçe genelinde çiçeklendirme, ağaçlandırma ve peyzaj çalışmalarının devam ettiğini belirtti. “Balışeyh kırmızı çizgimiz” diyen Belediye Başkanı Hilmi Şen, “İlçemizi güzelleştirmek, daha yaşanabilir hale getirmek için yeşil alan, çiçeklendirme, ağaçlandırma, peyzaj çalışmalarımıza ara vermeden devam ediyoruz. Balışeyh özlediği özgüvene kavuşacak.” dedi.

Kırıkkale’de çöp konteynerlerde temizlik çalışması devam ediyor
Kırıkkale’de çöp konteynerlerde temizlik çalışması devam ediyor
İçeriği Görüntüle

Haber: Burak Çalışkan

Balışeyh, Yapılan Çalışmalarla Güzelleşiyor! (1)Balışeyh, Yapılan Çalışmalarla Güzelleşiyor! (3)Balışeyh, Yapılan Çalışmalarla Güzelleşiyor! (2)

Muhabir: burak çalışkan