31 Mart Mahalli İdareler seçimlerinde oy kullanma işlemi devam ediyor. Bu kapsamda AK Parti Yahşihan Belediye Başkan adayı Ahmet Sungur, 1035 numaralı sandıkta oyunu kullandı. Oyunu kullandığı fotoğrafı sosyal medya hesabından paylaşan Sungur, “Oyumuzu Kullandık. Seçimlerin Yahşihanımıza ve Ülkemize Hayırlı Olması Dileğiyle” dedi.

MHP Kırıkkale’de yeni görevlendirme
MHP Kırıkkale’de yeni görevlendirme
İçeriği Görüntüle

Haber: Burak Can

Muhabir: Manşet Gazetesi