GÜNCEL HABERLER

Kırıkkale’nin tarımı masaya yatırıldı

Kırıkkale Tarım ve Orman Müdürlüğü İl Müdürlüğü bünyesinde olağan değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi. İl Müdürü başkanlığında yapılan toplantıya şube müdürleri katıldı.

Abone Ol

Toplantıda, birimlerin yürüttüğü iş ve işlemler hakkında genel değerlendirmeler yapılarak mevcut çalışmalar ele alındı. Özellikle hasat sezonunun başlamasıyla birlikte sahada dikkat edilmesi gereken hususlar gündeme geldi.

HASAT DÖNEMİ İÇİN SAHADAKİ ÇALIŞMALAR GÖRÜŞÜLDÜ

Toplantıda üreticilerin verimli ve güvenli bir hasat dönemi geçirmesi amacıyla yürütülecek çalışmalar değerlendirildi. Sahada alınacak önlemler ve koordinasyon gerektiren konular üzerinde duruldu.

YENİ DÖNEM PROGRAMLARI PLANLANDI

Önümüzdeki hafta gerçekleştirilecek programlar da toplantının gündeminde yer aldı. Yapılacak faaliyetler planlanarak görev dağılımları ve kurum içi koordinasyon süreçleri masaya yatırıldı.

“ÇALIŞMALAR ARALIKSIZ SÜRÜYOR”

İl Müdürlüğü tarafından yapılan değerlendirmede, ilin tarımsal üretimine ve üreticilere yönelik çalışmaların aralıksız sürdüğü ifade edildi.