Kırıkkale Belediyesi, Muharrem Ayı dolayısıyla geleneksel aşure ikramı programı düzenledi. Büyük Şehir Parkı'nda gerçekleştirilen etkinlikte yüzlerce vatandaşa aşure dağıtıldı. Programa Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal'ın yanı sıra CHP Kırıkkale Merkez İlçe Başkanı Yücel Kızık ve belediye başkan yardımcıları da katıldı. Protokol üyeleri, vatandaşlara aşure ikram ederek Muharrem Ayı'nı kutladı.
Etkinlikte vatandaşlarla bir araya gelen Belediye Başkanı Ahmet Önal, Muharrem Ayı'nın paylaşma, dayanışma ve kardeşlik duygularını güçlendiren önemli bir zaman dilimi olduğunu belirtti. Başkan Önal yaptığı açıklamada, "Muharrem ayının bereketini hemşehrilerimizle paylaştık. Birlik ve kardeşliğimizin simgesi olan aşuremizi vatandaşlarımıza ikram ederek gönüllerimizi buluşturduk. Muharrem ayının; birlik, beraberlik, huzur ve bereket getirmesini diliyorum." ifadelerini kullandı.
Kırıkkale Belediyesi tarafından düzenlenen aşure ikramı, vatandaşlardan ilgi görürken, etkinlik samimi bir atmosferde gerçekleştirildi. Belediye yetkilileri, toplumsal dayanışmayı güçlendiren bu tür etkinliklerin devam edeceğini ifade etti.
Haber: Yasemin Can